![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||||||
| •• التسـلية والتــرفيه منتدى المرح والتسلية والضحك والكوميديا والترفيه fun forum |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 | ||
|
عضو ممــــــيز
![]() ![]() ![]() تاريخ التسجيل: 1 - 4 - 2012
الدولة: في القلوب واذا مابش مكان في المعدة اهم شي موجود وين ما تكون
المشاركات: 2,061
معدل تقييم المستوى: 572
|
تصرفات الحريم بعد ثلاث ولادات 1)الملابس ... الطفل الاول: تلبس هدوم الحمل من أول لما تعرف إنها حامل .... الطفل الثاني: تحاول تلبس هدومها العادية لأطول فترة ممكنة .... الطفل الثالث: هدوم الحمل هي هدومها العادية اليومية... 2)الإعداد للطفل ... الطفل الأول: كل دقيقة تغيير للطفل.. وتحاول تخلي ريحته حلوة ... الطفل الثاني: كل ثلاث ساعات... الطفل الثالث: لما ريحته تطلع ... 3)القلق الطفل الأول: من أول طيحه تركض عليه و تشيله ..... الطفل الثاني: تشيله لو حست إن فيه سيارة بتصدمه... الطفل الثالث: تقول أحسن..علشان تتربي... خلي السيارة تدعسك.. 4)الأكل الطفل الأول: ترمي أى حاجة تطيح على الأرض .. الطفل الثاني: تغسلها بشوية موية .. الطفل الثالث: تمسحها فى هدومها ... 5)الترفية والطلعات .. الطفل الأول: الملاهي... المراجيح..النادي ... الطفل الثاني: النادي ... الطفل الثالث: السوق .... 6)الخروج الطفل الأول: تخليه مع أختها و تتصل تطمن عليه كل خمس دقايق ... الطفل الثاني: تخليه مع أختها... و هي على الباب تتذكر تخلي رقم تلفون المكان اللي بتروح له.. الطفل الثالث: تخليه مع أى حد.. مع تحذير بأن محد يتصل فيها إلا فى حالة يكون فى الموضوع دم .. 7)فى البيت الطفل الأول: كل دقيقة تتفرج على ابنها و هو نايم ... الطفل الثاني: من وقت للثاني تتاكد إن الولد ما مات... الطفل الثالث: تتخبي منهم على قد ما تقدر .... 8) لو بلع قرش ( زلط . بيس) ... الطفل الاول: تطلب عمل أشعة للولد ... الطفل الثاني: تقلق شوية عليه ، وتستنى وتشوف بيببلع الفلوس ويهضمها ولاَّ لأ؟ الطفل الثالث: تخصمه من مصروفه ... هههههههههههههههههههههه صح ولا مو صح ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// (تحياتي) قررت أنساك
__________________
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
![]() تاريخ التسجيل: 22 - 4 - 2012
الدولة: iN thE EaRth
المشاركات: 16
معدل تقييم المستوى: 0
|
^^ |
|
|
|
|
|
#3 |
|
عضو ممــــــيز
![]() ![]() ![]() تاريخ التسجيل: 1 - 4 - 2012
الدولة: في القلوب واذا مابش مكان في المعدة اهم شي موجود وين ما تكون
المشاركات: 2,061
معدل تقييم المستوى: 572
|
حياك اخي شبح العرب
اشكر تواجدك ولو اني لا اعلم ماذا تقصد ب اي نوع ,,,, (تحياتي) قررت أنساك
__________________
|
|
|
|
![]() |
| مواقع النشر (المفضلة) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| 77^^ , الحريم , افعال , ثلاث , شوفو , ولادات , ^^77 |
|
|