28-12-2009, 04:07 AM
|
#266
|
:: عضوهـ مؤسسة ::
تاريخ التسجيل: 20 - 7 - 2008
الدولة: مأجؤؤر يآآآقلـــبي
المشاركات: 25,344
معدل تقييم المستوى: 3208
|
رد: مصور في ورطه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شاعر نهم
خلااااااااااااص
و الله صورت نفسي و طلعت باااااااااااااااااايخ
هههههههههههههههههه
بس اقسم بالله ما حصلت الوصلة حق التلفون انقلها على الجهاز
مش عارف من اخذها من مكتبي بس بكره اجيب غيرها و انزل الصور
تموووووووووووووتو من الضحك و انا مش خايف لأني وسيم
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
ههههههههههههه
بس بكره لاغيرها لصووره ثانيه نشتي حقك اللي صورتها الان
|
|
|