28-09-2009, 05:04 PM
|
#144
|
|
عضوة متميزة و****ة سابقه
تاريخ التسجيل: 28 - 6 - 2009
الدولة: بًـ۶ـيٍداً ∞∆√
المشاركات: 6,840
معدل تقييم المستوى: 101
|
رد: ღ(oO .. دفتر الحضور والغياب .. ) ممكن توقعون كل يوم؟؟oO )ღ
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المايسترو
انا موجووووووووووووووووود لا تسجلوني غياب مابش معانا إلا واحده غياب هع
|
ايوا مفي غير غياب واحدة بالكون كله هع
|
|
|