28-07-2013, 11:25 AM
|
#23
|
تاريخ التسجيل: 23 - 2 - 2011
الدولة: ارضــــــــــــــــــــــ الأبــــاء والأجــــــــــــداد
المشاركات: 16,587
معدل تقييم المستوى: 56305
|
رد: المونتاج القصصي والسينمائي ,,, اهلاً وسهلاً بكم في الاستوديو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شاب بزمن شايب
بسم الله الرحمن الرحيم
الاخوه الاعزاء اليوم معانا ورطه جديده
مضمونها اكتشاف المهارات التخريفيه لدى الاعضاء
يعني بالعربي نشوف خيالات كل عضو على حده في التأليف والابداع
المطلوب من كل عضو على حده تأليف قصصه او روايه او مقاله ادبيه
على شرط توضيع الفكره الرئيسيه واسم القصه او الخاطره
وتحديد نوعيتها اكشن او رعب او رومانسيه
على فكرة مدة الاستظافه يومين
على اساس انه سيتم اخراجها كـ فيلم سينمائي (( اتفقنا ))
اعتقد الفكره واضحه ,, واي سؤال الشيبه والعزاني موجودين
بسم الله نبدأ
3
2
1
اكشن

|
احييك يا شيبه على الموضوع الرائع وين كان من زماااااااااااااااااان ان شاء الله القى وقت واكتب اللي في نفسك
__________________
كل الشكر والامتنان للشيخ امير صنعاء على رووووووووووووووووووعه التوقيع
|
|
|