منتديات اليمن أغلى  YEMEN FORUMS

منتديات اليمن أغلى YEMEN FORUMS (http://www.the-yemen.com/vb/index.php)
-   •• المواضيع العـامة والمتنـوعة (http://www.the-yemen.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة (http://www.the-yemen.com/vb/showthread.php?t=24369)

الجمهوريه اليمنيه 07-01-2010 09:20 AM

قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 
http://img92.imageshack.us/img92/5936/95525131mc3.png



اخوانى فى الله


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


اولا انا عايز ان اخوانى يتقبلوا منى الموضوع كأخ ليهم
لانى لا اقصد الا المنفعة
والله من وراء القصد


موضوعنا عن


قبل ماترفع اغنية ولا فيلم ولا ماشابه
لازم تكون عارف ايه اللى انت بتعمله بالظبط
دلوقتى انت رفعت اغنية حملها فلان وبعت اللينك لفلان وفلان بعتها لعلان
وعلان عمل بيها موضوع جديد وحط اللينك بتاعها لمنتدى او موقع بالكامل ,, طيب ثوانى بقى
لو انت هاتشيل ذنب الاغنية عن كل واحد سمعها يبقى ده موضوع يستحق منك وقفة
ازاى ,,, وانا مالى ,,, اشيل ذنب مين يا عم ماكل واحد حر فى اللى بيعمله
اكيد انت عارف ان
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
((الدال على الخير له مثل اجر فاعله لاينقص ذلك من اجره شيئ والدال على الشر له مثل اجر فاعله لا ينقص ذلك من اجره شيئ ))
طيب انا نيتى خير وعايز انفع الاخرين
أظن ان المنفعة فى حاجات تانية كتيرمش فى الاغانى او الافلام
طيب يا عم اذا كنت انا عمال احمل اغانى اشمعنى مارفعهاش
يااستاذى الفاضل الا تكتفى بذنبك كمان عايز ذنب غيرك
فى حاجة اسمها صدقة جارية
وانا اؤكد لك ان مثل هذه الاشياء سيئة جارية
فاتق الله ولا تعمل على نشر ما تعلم من داخلك انه حرام
والله يا اخوانى
منذ ايام جلست افكر ما الذى فعلته سالفا ونسيته
وبحثت عن ما اعطيته لغيرى
دون علم منى اهو خيرا ما اعطيه ام شر
ان الله لا ينسى
فكل كبيرة وصغيرة سنجدها حين لقاء
الخالق الجبار
اتق الله وانظر ماذا وضعت لنفسك ولمن حولك
انافع تجزى به
ام ضار لن تجنى منه سوى النار
( الا من رحم ربى )
ادعوكم يا اخوانى
ان تبتعدوا عن هذه السيئة الجارية
والله من وراء القصد
وعافانا الله واياكم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

منقول

صنعاء روحي 07-01-2010 07:25 PM

رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 
كلامك في محله والله يااخي
وجزاك الله خير

مشتاق لبلادي 07-01-2010 09:00 PM

رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 
جزاك الله الف خير

احـ زحمة ــاسيس 07-01-2010 09:33 PM

رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 
جزاك ربي الف خير تحياتي
زحمة احاسيس

عزيز نفس 07-01-2010 09:39 PM

رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


شكرا على موضوعك اللى اكيد مفيد واكيد فاد ناس واايد حتى لوما ردو عَ الموضوعَ http://egyfilm.com/Forums/images/smiles/icon_smile.gif


تح يتي




الغـ كله ـلا 08-01-2010 01:57 AM

رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 

الجمهوريه اليمنيه 09-01-2010 08:28 AM

رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جليسة القمر (المشاركة 315368)
كلامك في محله والله يااخي
وجزاك الله خير


تسلمي اختي جليسه

الجمهوريه اليمنيه 09-01-2010 08:29 AM

رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشتاق لبلادي (المشاركة 315514)
جزاك الله الف خير

تسلم اخي مشتاق

نوووورت الموضوع

الجمهوريه اليمنيه 09-01-2010 08:29 AM

رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احـ زحمة ــاسيس (المشاركة 315581)
جزاك ربي الف خير تحياتي
زحمة احاسيس


نووووووووورت اخي احاسيس

الجمهوريه اليمنيه 09-01-2010 08:30 AM

رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عزيز نفس (المشاركة 315589)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


شكرا على موضوعك اللى اكيد مفيد واكيد فاد ناس واايد حتى لوما ردو عَ الموضوعَ http://egyfilm.com/forums/images/smiles/icon_smile.gif

تح يتي



لف شكر لك اخي الكريم


الساعة الآن 01:00 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات اليمن أغلى