![]() |
قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
http://img92.imageshack.us/img92/5936/95525131mc3.png اخوانى فى الله السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اولا انا عايز ان اخوانى يتقبلوا منى الموضوع كأخ ليهم لانى لا اقصد الا المنفعة والله من وراء القصد موضوعنا عن قبل ماترفع اغنية ولا فيلم ولا ماشابه لازم تكون عارف ايه اللى انت بتعمله بالظبط دلوقتى انت رفعت اغنية حملها فلان وبعت اللينك لفلان وفلان بعتها لعلان وعلان عمل بيها موضوع جديد وحط اللينك بتاعها لمنتدى او موقع بالكامل ,, طيب ثوانى بقى لو انت هاتشيل ذنب الاغنية عن كل واحد سمعها يبقى ده موضوع يستحق منك وقفة ازاى ,,, وانا مالى ,,, اشيل ذنب مين يا عم ماكل واحد حر فى اللى بيعمله اكيد انت عارف ان قال رسول الله صلى الله عليه وسلم ((الدال على الخير له مثل اجر فاعله لاينقص ذلك من اجره شيئ والدال على الشر له مثل اجر فاعله لا ينقص ذلك من اجره شيئ )) طيب انا نيتى خير وعايز انفع الاخرين أظن ان المنفعة فى حاجات تانية كتيرمش فى الاغانى او الافلام طيب يا عم اذا كنت انا عمال احمل اغانى اشمعنى مارفعهاش يااستاذى الفاضل الا تكتفى بذنبك كمان عايز ذنب غيرك فى حاجة اسمها صدقة جارية وانا اؤكد لك ان مثل هذه الاشياء سيئة جارية فاتق الله ولا تعمل على نشر ما تعلم من داخلك انه حرام والله يا اخوانى منذ ايام جلست افكر ما الذى فعلته سالفا ونسيته وبحثت عن ما اعطيته لغيرى دون علم منى اهو خيرا ما اعطيه ام شر ان الله لا ينسى فكل كبيرة وصغيرة سنجدها حين لقاء الخالق الجبار اتق الله وانظر ماذا وضعت لنفسك ولمن حولك انافع تجزى به ام ضار لن تجنى منه سوى النار ( الا من رحم ربى ) ادعوكم يا اخوانى ان تبتعدوا عن هذه السيئة الجارية والله من وراء القصد وعافانا الله واياكم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته منقول |
رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
كلامك في محله والله يااخي
وجزاك الله خير |
رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
جزاك الله الف خير
|
رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
جزاك ربي الف خير تحياتي
زحمة احاسيس |
رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرا على موضوعك اللى اكيد مفيد واكيد فاد ناس واايد حتى لوما ردو عَ الموضوعَ http://egyfilm.com/Forums/images/smiles/icon_smile.gif تح يتي |
رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
|
رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
اقتباس:
تسلمي اختي جليسه |
رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
اقتباس:
نوووورت الموضوع |
رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
اقتباس:
نووووووووورت اخي احاسيس |
رد: قبل ماترفع اغنية ع النت تعال اقولك حاجة
اقتباس:
|
| الساعة الآن 01:00 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات اليمن أغلى